Fraktbetingelser

Frakt

Vi sender varer med Schenker. Utlevering til bedrifter er vanligvis mellom 08.00-16.00. Det er viktig at vi får oppgitt riktig telefonnummer, epost og gateadresse. Normal frakttid er 2-4 dager avhengig av hvor du bor.

Frakt ved reklamasjoner

Krisko as dekker returfrakt ved reklamasjoner. Reklamasjoner skal være avtalt og returtransport lapp fås fra Krisko AS, retur registreres og avtales med kundeservice på mail krisko@krisko.no eller telefon 23 14 20 00.

Skade på varen, eller mangelfull vare

Hvis du oppdager at pakken er skadet allerede ved levering eller en transportskade når du åpner embalasjen, må du snarest ta kontakt med oss på krisko@krisko.no eller 23 14 20 00. 

Har vi sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare skal den omgående returneres i originalemballasjen. Gi oss beskjed så snart som mulig og vi sørger for returfrakt. Du taper din rett til å gjøre mangelen gjeldende dersom du ikke gir melding til oss om mangelen innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Dette meldes til krisko@krisko.no. For øvrig setter kjøpsloven en ytre grense for å påberope seg en mangel.