Bytte og returrett

Frakt ved reklamasjoner: Krisko Norge AS dekker returfrakten ved reklamasjoner. Hvis du har en reklamasjon, må du avtale retur og få en returetikett fra Krisko Norge AS. Dette kan gjøres ved å kontakte vår kundeservice på e-postadressen krisko@krisko.no eller telefonnummeret 23 14 20 00.

Skade på varen eller mangelfulle varer: Dersom du oppdager at pakken er skadet ved levering, må du umiddelbart ta kontakt med oss på e-postadressen krisko@krisko.no eller telefonnummeret 23 14 20 00.

Hvis du oppdager en transportskade først etter at du har åpnet emballasjen, må du umiddelbart ta med deg varen til ditt lokale postkontor og fylle ut et standard skadeskjema.

Dersom vi har sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare, ber vi deg returnere den umiddelbart i originalemballasjen. Vennligst gi oss beskjed så snart som mulig, og vi vil ordne med returfrakt. Vær oppmerksom på at du mister retten til å påberope deg en mangel dersom du ikke melder fra til oss innen rimelig tid etter at du har oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Du kan melde fra om mangelen til krisko@krisko.no. Vær oppmerksom på at kjøpsloven setter en tidsfrist for å påberope seg en mangel.

Angrerett: Ifølge angrerettloven har forbrukere en ubetinget rett til å angre på avtalen ved å gi beskjed til selgeren innen 14 dager etter at forbrukeren har mottatt hele varen og de nødvendige opplysningene som kreves i henhold til angrerettloven kapittel 3. Returfrakten dekkes av kjøperen.